piątek, 19 października 2012


TOXIC LIFE
Zanieczyszczasz moją duszę toksycznym gadaniem .
Twoje Gadanie jest jak Skażony wiatr z elektrowni atomowej w Czarnobylu.
Uderz mnie.
Uderz mnie dokładnie w Twarz
Żebym poznał Twoją Siłę.
Chciałbym poznać Twoją siłę Miłości.
Tylko ona mnie przeraża.
Wrzuć mi do drinka Tabletkę gwałtu.
Razem wypijemy tego drinka
             &
Zatopimy się w oceanie namiętności.
Będziesz mi puszczać disco polo z MP3
a ja będę głaskał Amorka.
Jesteś nie oszlifowanym diamentem
Który potrzebuje dobrego Jubilera.
Ja mogę być tym Jubilerem
            NIE
Zostanę Twoim Paparazzi
Będę Ci robił zdjęcia dzień i w nocy
Codziennie rano jak wstaje mam obraz
Twojej Uśmiechniętej Buzi
Uśmiechaj się do mnie częściej
Twój Uśmiech jest antidotum na
TOXIC LIVE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz